Sammy

Sammy is een straatkrant die wordt verkocht door mensen die dak-of thuisloos zijn (geweest) of niet rond kunnen komen van hun minimuminkomen.

Bijna de helft van wat u betaalt gaat rechtstreeks naar de verkoper. Sammy wordt op vrijwillige basis gemaakt door professionele journalisten, redacteuren en fotografen en biedt kwalitatief hoogwaardige journalistiek.  Met de opbrengst van Sammy worden de productiekosten van de krant gedekt.

Decembernummer 2021
De decemberuitgave van de Sammy staat helemaal in het teken van omzien naar elkaar en aandacht voor initiatieven vanuit kloosters voor mensen in een kwetsbare situatie in onze samenleving. Het is te koop, vooral in de grote steden, bij straatverkopers. Daarnaast is het ook te bestellen bij Stichting Loods via info@stichtingloods.nl . Het kost € 2 en opsturen kost €4. Bij meerdere exemplaren is de porto afhankelijk van het gewicht. Op afspraak ook op te halen (073 – 6133 774).