Kringloopwinkel

De kringloopwinkel herbergt vele mogelijkheden tot dagbesteding. Spullen worden dagelijks gebracht door klanten en opgehaald (op verzoek) door onze bus. Al deze spullen moeten worden nagekeken, gesorteerd, schoongemaakt, geprijsd en in onze winkel geplaatst.
De kringloopwinkel biedt plaats voor zo’n 60 tal deelnemers die een aantal dagdelen per week werkzaam zijn in de winkel.

Voor onze openingstijden kijk op de website van de kringloopwinkel of klik hier. U bent van harte welkom, maar houd rekening met de Corona-regels die we moeten hanteren.

Wij zijn ook heel blij met goede schone tweedehands spullen die u kwijt wilt. Kijk op de website van de kringloopwinkel wat we op het moment goed kunnen gebruiken, en wat we nu helaas niet aan kunnen nemen. U kunt daarvoor ook hier klikken. We willen die graag op een tijd inplannen: voor ons niet te veel drukte tegelijkertijd, voor u niet of nauwelijks wachttijd. Bel daarvoor naar 073-6133774.

Voor meer informatie zie: www.loodskringloopwinkel.nl